neděle 30. září 2018

Ovesná kaše do skleničky: jen 2 ingredience

Během týdne většinou snídám až v práci. Jednak se mi nikdy ráno nechce vstávat, a tak snídani nestíhám, anebo mám naplánované cvičení, před kterým většinou nejím. O to větší chuť (a hlad) mám potom; a je vždycky skvělé, když nemusím nic připravovat, protože snídani jenom vytáhnu z batohu.

Tahle kaše je skvělá v tom, že její příprava zabere jen chvilku, a navíc základem jsou pouhé dvě ingredience. A ráno už jen jako když najdete. Vlastně najdete doopravdy; a tím lépe, ne?

  • ovesné vločky
  • rostlinné mléko

V úvodu jsem zapomněla zmínit, že na přípravu kaše nebudete potřebovat ani nic vážit. Vše záleží na velikosti nádobky, ve které chcete kaši mít - já si kaši připravuji do klasické zavařovací sklenice.


Do poloviny nádobky nasypte ovesné vločky a zalijte je mlékem až k okraji. Potom nádobku zavřete, a pořádně obsah protřepte, aby vám vločky nezůstaly nalepené na dně. Nádobku dejte do lednice, a ráno si ji vyzvedněte. Hotovo! 😊

Moje tipy

Tato kaše je opravdu pouhým základem, přidat si do ní můžete samozřejmě i více věcí - ovoce, chia semínka (pozor, hodně nasáknou, bude pak potřeba upravit poměr vloček a mléka), oříšky, skořici atd.




Žádné komentáře:

Okomentovat